mohaha.. -.-

har varit lite svängigt den sista tiden.. fick ju åka in till akuten i onsdags natt, det har väl blivit bättre, har inte låtsas om att något har hänt, tänker inte like mkt på det då, inget som man väl tänka på heller kanske. Har inte varit i skolan heller, ska dit för första gången imorn. Har fått en ny praktik plats, musikservice inne i norrköping. Det ska väl bli kul, hoppas jag.

Men snart är det lördag, då är det knutgubbe dags´:D måste hitta någon speciell som kommer dit som jag ska mobba hela kvällen, ska leka lite krig med en kompis oxå :) det blir samma som förra året. Hihi ^^ hahahahahahha... ´Jag ska jaga någon oxå ^^ Bara för att jag är, lite udda. :P
Nae men jag ska hitta på något att göra, innan jag sitter här och ruttnar.

Men kom till gusum på lördag kväll, gå till viran (folketshus), kom gärna utklädda! det börjar vid nio, slutar vid ett. :D Det ÄR ROLIGT att driva med folk och skrämmas :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar