oj oj oj glad

jag är glad, idag är jag glad, igår var jag glad. Det här känns så annorlunda, det gör det verkligen, det var längesen jag kände såhär som jag gör nu. Har ju haft det väldigt jobbigt ett tag nu, det är ju intebara kärleken som jag tänker på, utan så himla mycket mer, det är bara allt i princip, jag kände mig sviken av många, fått reda på saker jag jag aldrig trodde, och hoppats ärligt på saker som har gått åt helvete för andra.

Jag är glad, och förvirrad, jag vet inte vad som händer längre, det var helt underbart som vanligt, såklart. Men vad händer? jag förstår, men ändå är jag helt borta, hjärndöd som vanligt. Jobbigt jobbigt jobbigt, men sa,tidigt så bra, så skönt, så underbart. Nae, jag ångar inget. Har aldrig gjort det, inte när det gäller i den sitautionen, inte med den omgivningen.

Men whaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!


Fan jag är så glad :) Så kär, så knäpp och så himla udda :)

Jag vet inte hur jag ska förklara, jag fatta inte ens hur jag kunde förklara då. Men ändå så kunde jag det, men inte nu, muppigt, men ändå .. ! vill tacka Mats för att han har designat denna snygga blogg åt mig :) vill oxå säag tack för att du finns (du vet vem du är).
Tack emelie för att jag har fått varea hos dig och terroriserat dig i typ sammanlagt tre dagar. Tack för allt till alla <3

1 kommentar: